Den her video er virkelig sjov og lidt ondt men jeg kan alligevel ikke lade være med at grine
Velkommen til min korte anmeldes af det nye Rocksmith fra Ubisoft til Xbox 360. I denne omgang ser jeg på hvordan spillet er for en som aldrig nogensinde har …
Sådan ville det se ud hvis et spejlrefelkskamera blev brugt som våben
Jeg vil hermed ønsker jeg alle en rigtig glædelig jul med disse dejlig videoer. Jeg har fået personlighedsspaltning og derfor optræder flere versioner af mit hoved på videorne :-). …
Det er åbenbart ikke alle dyr der kan lide iPhonen.
Efter at have set den her har jeg pludselig ikke lyst til at køre hurtigt mere….