Jeg vil dyrke motion med min WII

De fleste har  næsten altid svært at komme ned i fitness centeret og træne og det skal da bestemt heller ikke være nogen hemmelighed at jeg er en af dem der har svært ved at tage mig sammen.  Motion har aldrig sagt mig så meget. Der er ikke fordi jeg ikke kan se det positive ved det men det har bare aldrig fanget mig. Heldigvis er der kommet wii fit og wii fit plus og det har bestemt gjort det både lettere og sjovere. Jeg her på det sidste har følt meget træt og har bestemt heller ikke haft det bedste overskud. Så derfor har jeg beslutte at nu skal der sku ske og derfor vil jeg i den kommende tid gå amok på min wii fit og så skrive det ned her på siden. Min teori er at hvis jeg gør det på den her måde så vil det motivere mig. Det skal lige sige at jeg ikke har nogen planer om at smide en masse kilo men syntes aligevel at det kunne være sjovt at holde styr på hvordan men vægt ændre sig. Derudover vil jeg også træne min hjerne ved hjælp af min wii og min ds fordi det ikke nytter noget hvis min krop er frisk men mit hoved gerne vil sove.

Motions skemaet kommer nok til at se sådan her ud:

  • Dato
  • Vægt ændring
  • Nuværende vægt
  • Tidspunkt på dagen
  • Fitness age

Jeg har lagt et link ude til højre som hedder “Wii Fit Motions skema” og der kan du følge med i hvordan det går.

Min plan er at starte i morgen Fredag den 4 Juni 2010